Start teckningar malningar digitalt

Nina Dobrev

Så blev den äntligen klar. Mona och Karima gissade rätt, det är Nina Dobrev mest känd från Vampire Diaries. Såg nu att vänstra näsvingen inte ser helt ok ut, ska fixa det innan jag skannar in den imorgon. Annars tror jag att det var sista gången jag ritar en bild där hälften är bara svart/mörkt. Usch vad tråkigt det var att fylla i det, och bra blev det inte ens. Jag förstår inte varför det inte blir mörkt trots att jag använder 6B och 8B Derwent pennor? Kladdig blev teckningen också. Dels mitt fel som slarvar med skyddspapper under och dels kattens fel som gillar att trampa på den.




Kommentarer
Postat av: Lisbom - Lisas Teckningar

Snyggt! :)



Om du tycker att det är svårt att få det mörkt, ta en svart penna. Superbra!

2012-04-05 @ 21:38:21
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Johanna

jättesnygg!

2012-04-06 @ 20:13:05
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0