Start teckningar malningar digitalt

Dagens skiss

Första kluddret i min lilla skissbok. Det känns som att jag har lång väg att gå för att komma tillbaka till min gamla ritform. Det var trots allt ca 4 år sedan jag plockade upp mina älskade Derwent-pennor. Istället för dagens teckning tänker jag istället döpa denna kategori till dagens skiss istället eftersom dessa är långt ifrån färdiga teckningar. Det är bara allmänt "kludd".

Efter första rosen till vänster började mitt tålamod ta slut som ni kan se...

 

Tror nog det var första gången jag ritade en fjäder, tyckte inte att det såg för illa ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0