Start teckningar malningar digitalt

Gamla teckningar från 2005 del 1

Tänkte att jag skulle visa några gamla teckningar från den tiden där jag ritade som mest. Jag har märkt att det är svårare att fylla en konstblogg med flera inlägg varje dag, till skillnad från t ex en modeblogg eller livstilsblogg. Men här kommer ett par stycken, fler kommer senare.


Klicka på bilden för att se i större storlek.

     


Bildrna är placerade i tidsordning, så den längst till vänster är min allra första porträtt, på Sarah Michelle Gellar (Buffy). Jämför man med den och med den på Billie Joe så tycker att jag utvecklades ganska snabbt ändå på en månad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0