Start teckningar malningar digitalt

Ny teckning på G

Nu känner jag lite att jag har tagit vatten över huvudet. Istället för att börja med en simpel ansiktporträtt så valde jag istället en lite mer annorlunda bild där ansiktet inte är rakt framifrån och så slänger vi in en drake också. Jag har aldrig ritat en "riktig" drake förut. Det kommer att antingen bli kul eller så kommer jag att gråta. Har redan svurit x antal gånger över att jag inte riktigt fick hennes blick rätt men det börjar arta sig.


Kommentarer
Postat av: Sofia

blir säkert grymt :D

2012-03-21 @ 18:24:07
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0