Start teckningar malningar digitalt

Beyonce Super Bowl 2013

Igår stannade jag upp till 3 på natten och gjorde denna. På senaste tiden har jag haft en stor lust att göra något i fashion illustration stilen, så jag testade på det. Det blev inte ett dugg lik Beyonce men det var kul att rita hennes outfit. Jag vill bli bättre på att rita kläder och att hitta min egen stil när det gäller själva kroppen. Det måste se någorlunda proportionell ut samtidigt som det ska vara min egen stil, lite svårt just nu.
 
 
 
För övrigt tänkte jag nog göra om designen på bloggen lite. Känns roligare än att städa hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0