Start teckningar malningar digitalt

Postimpressionism

Då var min tavla för delkursen Postimpressionism klar. Jag hatar den och jag hatar postimpressionism. Ok kanske inte hatar, men tyckte verkligen inte om den. Jag gillar inte uppgifter där man ska måla i en viss stil, vill helst bara måla så som jag känner för det. Förhoppningsvis blir nästa delkurs roligare.
 
Inspirerad av Van Goghs stil men det gick inte så bra att få till de streckiga detaljerna som han gör. Förresten så hatar jag olja.
 
 
 
Olja på dukpannå

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tyckte den var fin :)
sv: tack så mycket! lägger snart upp ett inlägg med den färdiga :)

Svar: Tack! Usch tycker min ser ofärdig ut men det får vara så :)
Mai Hoang

2013-03-05 @ 13:16:48
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: GeMina Arts

Sv: Ibland är det ju snyggt när det ser lite ofärdigt ut tycker jag! :)

Svar: Jo det är sant, tack iaf! :)
Mai Hoang

2013-03-05 @ 21:37:21
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0