Start teckningar malningar digitalt

Bokillustration

I höstas gick jag en kurs som hette Grafisk form och en av uppgifterna var att göra ett bokomslag i InDesign. Boken hette Was it heaven or hell? av Mark Twain. Jag valde att göra egna illustrationer (de flesta använde foton) till omslaget och resultatet blev helt ok tycker jag. Jag hann inte göra klart kläderna på dem till slutredovisningen så det var lite synd. Sen dess har jag inte orkat ta tag i illustrationen och göra klart den så det får bli någon annan gång (kanske).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0