Start teckningar malningar digitalt

Påskhelg

Hej! Snart är påsken över och jag ser faktiskt lite fram emot att gå tillbaka till jobbrutinen igen. Långhelger tar bara fram det lata hos mig istället för att få mig att ta vara på tiden. Jag har äntligen gjort klart en teckning på min lilla kusin Julia. Tyvärr har skannat framhävt ojämnheterna i bilden som pennstrecken har skapat men det syns inte i verkligheten. Ibland undrar jag om jag inte borde ha köpt en bra systemkamera istället...
 
 
 
 
Gjorde också en snabb skiss på Sansa Stark. Tredje säsongen har äntligen börjat och jag ser fram emot ikväll då det blir Walking dead + Game of Thrones. Bra kväll!
 
 
 
Och har arbetat lite mer på denna... Syns det nu vem det är?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0