Start teckningar malningar digitalt

Jag har köpt en scanner!

Det blev en Epson Perfection V370 från Dustin som leverade hur snabbt som helst :) Först blev jag arg för den scannade jättedåligt men efter lite pillande bland inställningarna blev jag rätt så nöjd ändå. Det var ingen dyr scanner så jag förväntade inte mig tipp topp kvalité, men ändå helt ok för det priset. Nu slipper jag bibliotekets skitscanner.
 
Helgen kommer nu att spenderas i målandets tecken. Har fortfarande inte gjort klart min impressionism målning som skulle ha varit klar förra veckan. Skyller på att Clas Ohlson hade slut på förtunningsmedel för oljefärg så var tvungen att beställa hem från nätet istället.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

Men åh, sjukt fin!

Svar: Tack så mycket! :)
Mai Hoang

2013-02-28 @ 11:43:04
URL: http://alexandrastruwe.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0