Start teckningar malningar digitalt

Everything looks better when the sun goes down

Varför kommer jag alltid igång med ritandet sent på kvällen/natten? Efter midnatt nånstans fick jag för mig att rita lite näsor som typ är det tråkigaste som finns. Jag vet att jag har en tendens att rita de lite för långa så ville öva lite på det. Blev lite mer än näsor dock, var lite svårt att sluta efter bara näsan.
 
I helgen blir det besök på Västerås Konstskola som har Öppet hus. Jag hoppas att skolan faller mig i smaken, annars vet jag inte vad jag ska göra. Vill verkligen göra något givande i höst och inte bara jobba, jobba, jobba...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Fin!

Svar: Tack! :)
Mai Hoang

2013-03-15 @ 20:03:02
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0