Start teckningar malningar digitalt

Första uppgiften

I höst har jag börjat studera igen och utbildningen jag går heter Informationsdesign - informativ illustration på Mälardalens Högskola. Den första kursen vi har heter perspektiv- och färglära och vi har gått igenom grunderna för en punkt- och två punktperspektiv. Jag tycker att det har varit jättekul och första veckan har gått så fort. Det är många uppgifter som ska göras och tempot är högt! Igår hade vi redovisning av uppgiften "Hörnet" och nästa vecka har vi två andra uppgifter som ska redovisas. Det är så kul att se alla andras illustrationer också och se olika stilar.
 
Här är min första uppgift. Vi skulle rita av ett hörn på skolan och sedan lägga till något eget.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0