Start teckningar malningar digitalt

Livet verkar vara långt men kan plötligt bli så jävla kort

Igår blev jag påmind om hur plötsligt allt kan förändras. Vi lever våra liv med våra rutiner, till synes helt friska. Men vi glömmer att livet kan tas ifrån oss när som helst genom en olycka eller att något kroppen helt plötsligt lägger av. Dör vi inte så kan kroppen har tagit så stor skada att man iaf inte blir samma person som man var innan. Min sambos syster, en 12-årig flicka som var helt frisk ligger nu på sjukhuset efter en kollaps pga en hjärnblödning. Vi vet inte om hon kommer att klara sig, och om hon gör det, kommer hon att bli sig själv igen? Tänker på dig hela tiden och hoppas att du blir bra igen.

Det där kunde lika gärna varit min syster. Jag inser att jag säger alltför sällan hur mycket jag älskar mina systrar. Det måste jag bli bättre på.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh :( Jag hoppas verkligen att hon blir bra



Tack för kommentaren förresten :)

2012-04-17 @ 21:39:46
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0