Start teckningar malningar digitalt

Önskelista

Jag har redan fyllt år och det är långt kvar till jul. Men här kommer ändå en önskelista på saker som jag vill ha! Eller ska ha när jag får råd. Vilket blir snart hoppas jag.

1. Faber-Castell Polychromos färgpennor. Ju större set desto bättre, men minst 36 pennor. Just nu använder jag billiga pennor som man ritade med i lågstadiet som konstigt nog funkar rätt bra. Men jag tror att mina teckningar skulle bli bättre om jag använder mig av lite mer kvalitativa pennor.




2. Akrylfärger. Vilket märke som helst. Jag vill verkligen börja måla och kunna ha mina egna fina (?) tavlor hängandes hemma.

 

3. Akvarellfärg i koppar. Har akvarellfärg i tuber men de har torkat igen och var dryga att jobba med. Vill testa i koppar då de verkar lättare, eller jag hoppas det annars är det väl jag som är dålig.

 



4. Pastellpennor. Åh vad jag vill testa på pastel, det verkar så roligt och lätt att blenda.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ja, så söta så :)

2012-04-09 @ 21:24:45
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Cat

Åh Polychromos! De är dyra, men gud vad jag älskar de pennorna<3 har bara ritat med Copics på sistone dock :<

2012-04-10 @ 20:09:55
URL: http://mypandahero.wordpress.com
Postat av: linda - art, clothes, pictures

sv: Tusen tack!!!! jaa jag vet, jag har haft noll inspiration och skolan har tagit upp så mycket tid. I sommar ska jag rita hur mycket som helst :) kraam!

2012-04-11 @ 14:53:22
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0