Start teckningar malningar digitalt

Work in progress

Hej, hoppas ni har haft en trevlig helg! Själv har jag ätit en massa påskmat både igår och idag. Kanske blir det mer mat imorgon? Det har iaf varit skönt att bli bortbjuden och slippa laga mat/diska för en gång skull. Idag har jag börjat på en ny teckning, denna gång med färgpennor. Jag tycker färgpennor är roligare att jobba med än med blyerts, dock är de lite svårare, tex så kan man inte göra så stora misstag med dem då det är svårare att sudda bort. Jag ser iaf fram emot att bli klar med den. Det känns så kul att börja rita igen, jag känner att jag har så mycket inspiration inom mig, men tyvärr har jag inte så mycket tid till att rita..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0