Start teckningar malningar digitalt

Daphne Groeneveld

Nu var den här äntligen färdig. Kan se 1000 saker som jag kan förbättra men jag orkar inte. Det är något jag alltid har varit dålig på, att se över arbetet en gång till när man är "färdig" och rätta till alla misstag. Så var det jämt i skolan när man skrev en uppsats om något och läraren tjatade om att man måste läsa igenom allt en gång till så att allt såg bra ut eftersom det alltid fanns något man kunde förbättra. Men det pallade jag aldrig. Så nu får det vara så här.
 
Augusti är här och på tisdag kommer andra antagningsbeskedet från högskolan och om ca 1 månad sitter jag förhoppningsvis på introduktionen till minst 2 kurser. Konstlinjen börjar den 27 augusti. I'm so excited!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0