Start teckningar malningar digitalt

Min ateljé

En av våra första uppgifter på kursen är att skicka in en bild på vår ateljé och här är min... fast jag har ingen haha. Emil tog vår enda lediga hörna i vardagsrummet till sitt trumset så jag har ingen riktig plats för mina grejer. De hamnar lite var som helst, i bokhyllan, under vardagsrumsbordet, vid tv-bänken m.m. Så jag har bara samlat ihop alla mina prylar och fotat dem istället. Jag ritar oftast vid vardagsrumsborder iaf. När det kommer till målandet så kommer jag nog att hålla mig i köket där man kan ventilera samt stänga dörrarna så att katterna inte får för sig att hoppa ut.
 
Har inte så mycket grejer just nu men ska införskaffa mig mer nästa löning :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0