Start teckningar malningar digitalt

R.I.P. Cory Monteith

Finn: It's your own star.
 
Rachel: You named a star after me?
 
Finn: No, I thought about that, but then I named it Finn Hudson. Because there's already a star named Rachel Berry. And she's right here on earth, and she's brighter than any of those stars up there. So I just wanted to make sure that whenever she feels lonely she can look up in the sky, and no matter where I am, she can know that I'm looking down on her.

Nej fyfan vad ledsen jag blev när jag vaknade till detta. Jag älskar Glee och jag älskar Finchel! Det är så tragiskt att de två var ihop på riktigt också och förlovade. Blä Glee kommer inte vara samma sak nu...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0