Start teckningar malningar digitalt

Fauvism

Usch vad porträtt är svårt att måla. Ändå ska jag envisas med det. Jag tror alltid att det ska gå lika bra som när jag ritar men glömmer bort att jag inte behärskar penseln så bra som jag skulle vilja göra. Kanske målning inte helt enkelt är min grej? Eller så borde jag kanske hålla mig till landskap och typ.. frukter. Kul. Nej, slipper inte undan porträtt även om jag skulle vilja, ser att nästa uppgift är att måla ett porträtt i expressionistiskt stil. Kan bli rätt kul, expressionism tilltalar mig mer än fauvism iaf.
 
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Haller inte med, om nagot har du ju din unika stil. Hittade hit fran Kenzas blogg, och det du gör är underbart fint! :)

Svar: Njaa tycker inte riktigt att jag har en egen still än, men tack ändå :D
Mai Hoang

2013-06-07 @ 17:48:53
URL: http://lavicky.spotlife.se
Postat av: marina

Hoppas du har en bra dag. :)

2013-06-12 @ 15:31:55
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Sofie

Även om jag inte tycker om denna typ utav målningsteknik så måste jag medge att den är fräck ^^

Svar: Tack! :) Är inte så mycket för olika "målningstekniker" heller. Vill helst måla så som jag känner för, vad det än blir.
Mai Hoang

2013-06-29 @ 00:58:13
URL: http://fluffiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0