Start teckningar malningar digitalt

Fan girl moment!

Ååh vad kul att Gina svarade på min tweet! :D Trodde verkligen inte att hon skulle se den. Nu i efterhand skäms jag lite över att jag inte ansträngde mig mer på teckningen. Till mitt försvar så var det inte meningen att den skulle bli en "riktig" teckning, bara en sån där snabb skiss man slänger ihop på sena kvällskvisten. Såg även att den blev upplagd på Svenska Bloggare. Många i kommentarsfältet tyckte att den var lik Kenza och det kan jag hålla med om, även min sambo tyckte det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0