Start teckningar malningar digitalt

Här var det tyst

Har haft en liten kreativ paus i ett par dagar nu. Dels var jag bortrest under helgen och dels för att inspirationen hade gått ner en aning. Har saker som jag inte riktigt vill göra men som jag måste, bara för att de ur vägen så att jag kan fokusera på inträdesprovet till konstskolan. Imorgon är det jobb och sen handla lite konstnärsmaterial. Jag vill ha ett akrylblock och lite dukpannåer till distanskursen. Kanske lite penslar också när man ändå är i farten.
 
Idag har jag påbörjat en ny digital illustration men den kommer nog inte bli färdig på ett tag. Måste köra på traditionellt ett tag framöver.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0