Start teckningar malningar digitalt

Två snabba

Här kommer två snabba skisser som jag gjorde någon kväll förra veckan. Jag har inte känt någon lust till att börja på en riktig teckning (förutom påbörjad en teckning på min kusin som jag har lovat min faster i över ett halvår) så det får bli lite skisser, skolarbeten och skit ett tag till. 
 
Jag är dålig på att få till det rätt snabbt, därför är mina skisser rätt dåliga proportionsmässigt. Men jag vill lära mig så jag ska öva öva öva. Det känns bra med ett litet A5 skissblock som jag kan kladda i lite hur som helst. No pressure.
 
 
 
Nån som kan gissa vilka de är?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0