Start teckningar malningar digitalt

Uppfräschning av bloggen

Då har man fixat och trixat med bloggen hela kvällen igår. Tyckte att det såg så tomt ut innan så ändrade och la till lite saker. Nu ser det mer samlat ut men ändå ganska enkelt. Det som jag kämpade mest med var menyerna under headern; teckningar, målningar och digitalt. Hade försökt få till en jävla dropdown meny som jag har sett på så många bloggar men av någon anledning funkade inte koden för mig. Så gav upp och det fick bli en image map istället. Funkar lika bra :) Blev väldigt nöjd iaf, nu har jag allt samlat på samma ställe.
 
Idag är det lite research inför nästa kursuppgift som gäller. Ska måla en tavla i fauvistisk (?) stil. Ska bli spännande...
 
 
Så nöjd med min nya kamera!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



En konstblogg av Mai Hoang. Studerar informationsdersign - informativ illustration på MDH. Här publicerar jag mina illustrationer, målningar och digitala verk.

Finns på Deviantart.



bloglovin

Maiiih @ Instagram





RSS 2.0